Livet efter cancern.

Alla inlägg under juni 2013

Av Maria - 23 juni 2013 22:14

Hejsan!

Hoppas att eran midsommar har varit bra!

Jag har firat midsommar i Blekinge i år. Vi bodde på en camping allihopa. I Trummenäs. Vi bodde i en stuga då.

Och det har varit en bra helg faktiskt.

Igår så åkte vi runt och tittade lite och så kom vi till en camping som typ hette dragö eller nåt. Och där körde vi en helt awesome minigolfbana. Den var jätte cool. Rekomenderar denna.


Här får ni lite bilder.

       

På sista bilden med gräset satt jag bara och lekte med kameran :P

 

Hittade på Kalleanka.se

Hoppas ni hade en bra midsommar! :)


Maria  

Av Maria - 10 juni 2013 20:42

He-he-he-he-hej! HAHAH kolla rubriken.


I alla fall. Hejsan folket. Jag är Maria. Jag bor här. I mitt hus. I Sverige. Inte på öland.

Okej seriöst.

För ett tag sedan så var vi på öland med skolan. Det var elevens val som jag hade valt. Det var jätte kul.

Vi bodde i ett tält vi skulle sova på en camping en natt. Det var jätte kallt.

Vi var på öland och hade typ biologi. Vi tittade på fåglar och sånt.

Jag har lite bider:

               

Lite av naturen o så där vi var

             

Och så var vi inne i Långe Jan. Fyren hade exakt 197 trappsteg. Jag vet det för att vi fick veta det av en som jobbade där.

 

Denna bilden är tagen genom en kikare. Det är en säl :D

Det var dom bilderna jag kände för att visa :)


Maria  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards