Livet efter cancern.

Alla inlägg under februari 2014

Av Maria - 28 februari 2014 16:24

Hejsan
Jag bloggar nu från mobilen så det blir ett litet inlägg
Mamma har typ flyttat nu. Det finns lite grejer kvar i "andra huset". Men vi har i alla fall flyttat in nu.
Vi ska då bo varannan vecka hos mamma o pappa.
När vi kommit på plats lite mer så kan jag lägga ut lite bilder :)
Maria<3

Av Maria - 22 februari 2014 22:58

Hejsan!


Jag tänkte bara berätta att Mamma och Pappa ska skiljas. Mamma ska flytta nästa vecka.

Det kanske är någon som undrar liksom :P


I alla fall, jag orkar inte lägga mer tid på att prata om det.


Nu upptäckte jag att dom har lagt upp de flesta melodifestival låtarna på spotify nu!

Här kommer några av mina favvosar!

Songbird - Ellen Benediktson

Survivor - Helena Paparizou

Love trigger - JEM [vet dock inte om denna funkar]

Undo - Sanna Nielsen

Glow - Manda [bara jag som faktiskt gillade denna?]

Efter solsken - Panetoz

All we are - State of drama

Around the world - dr. Alban & Jessica Folcker

Hollow - Janet Leon

Ta mig - Linda Bengtzing

Jag gillade oxå Ace Wilder väldigt mycket med Busy Doin' Nothin' men den fanns inte på spotify än. :(


Maria  

Av Maria - 8 februari 2014 13:37

Hejhejhejhej.

Idag ska jag, mamma, erica på Jesus Christ Superstar i Växsjö.
Vi åker med mammas jobb så vi åker buss. =)


Har ni sett filmen Frost / Frozen än? Den är jätte bra! Och låtarna är faktiskt inte så dåliga heller.
Jag såg den faktiskt på www.swefilmer.com [Badass] 


Här kommer lite låtar från Frozen. (Filmen är bäst på Engelska!)

Do you wanna to build a snowman?

Love is an open door

In summer

Och min favorit; Let it go

Maria  

Av Maria - 5 februari 2014 18:03

Helhet jag lever faktiskt.
Även om det har varit väääääääldigt tyst här. Men jag orkar liksom inte blogga så mycket. Det är mycket med skolan och kompisar osv.
Jag vet inte om jag kommer börja blogga regelbundet igen, vi får se.
På besöksstatistiken så har ju den minskat väldigt mycket men det är ändå någon som tittar in ibland :)
Men nu vet ni i alla fall att jag lever :)
kursiv text Wohoo engelska prov imorgon >.<

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards