Livet efter cancern.

Alla inlägg under juni 2016

Av Maria - 13 juni 2016 13:41

Hej.


Jag är verkligen ledsen för att jag inte har skrivit på ett år. Jag har ingen lust med det så det blev så.

Jag har börjat på gymnaiset och jag går Humanistiska programmet. Det är väldigt roligt och jag har fått en bra klass. Barretstown var en av de bästa veckorna i mitt liv och det var väldigt kul att träffa andra. Jag har oxå varit på ett läger i Sverige och min syster var oxå med då.


Det har hänt en massa under ett år, och jag är verkligen ledsen att jag inte uppdaterat någonting.

Men jag tror inte att jag kommer att fortsätta uppdatera. Det kanske skulle hända någon gång ibland i så fall, men antagligen inte. Bloggen kommer i alla fall att vara kvar.


Återigen så är jag verkligen ledsen att det blev såhär. 

Maria <3

 

Det är inte jag som har tagit bilden. 



Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards