Livet efter cancern.

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Maria - 26 december 2012 18:35

Hejsan! Jag tänkte berätta och visa för er vad jag fick i julklapp! :)


Jag kommer lägga in bilder på nästan allt. Alla bilder är tagna av min syster Erica! :) (hon fick en kamera i julklapp så...)


 

One Direction sängkläder! :D

 

Lite närmre :3

 

Kudden :3

 

Kalle Anka / Musse Pigg pussel

 

Trådlösa hörlurar :D Jag kan gå runt i hela huset o lyssna på musiken på mitt rum ;3

 

Lasse o Majas Dektektiv byrå, Födelsedags Mysteriet boken :)

 

Mobil högtalare ( Inte mobilen allså Haha )

 

Nagellack

 

En tröja, det står på: Forever Together

 

En stickad tröja :)

 

Pennor

 

Glee säsong 1

 

Filmen LOL :D

 

En väska med nagel vård grejor :D

 

Tröja :d

 

Prenumeration på en tidning, jag valde tidningen '' Glitter ''

 

Coola läderbyxor typ

 

Solsidan säsong 1

 

One Direction bok :D

 

Just Dance 4 tillsammans med Erica.


Detta var det jag fick + en stor cola flaska, och pringels (chips)


Vad fick ni i julklapp ? :)


Maria  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards